ahad : 26 september

tinggal lagi 4 hari je nak kene hantar dah assignment miss ayu~ haih..
memang betullah punye student.. mane nak cari journal ni, 1 pun xde pasal world wide web.. oh, yes.. miss ade ckp pasal perubahan dak2 kelas OMD1TA, and I kind of agree with that, semua dah berubah.. tak tau kenapa.. mungkin jugak stress dengan assignment tu, tapi..hmm, OMD1TA dah tak seceria dulu, what happen guys? hmm.. musykil2..

hari ni, memang hari lepak di library, haha~
leh katakan seharian aku kat library uitm tu, semangat nak siap assignment, konon~haha
ditemani anne di siang hari, malam ade qema n ain, kebetulan.. sekarang ni, punyelah aku nak mengedit assignment ctu101 ni, hadooiii, tidak ku fahami apekah yg telah diberikan padaku ini..

oh yes, not to forget, kesian kat classmate aku sorang ni yg kehilangan bestfriend die.  muke die aku tak nampak senyum langsung hari ni, sorg2 duduk kat gazebo.. aku doakan semoga roh kwn baik die dicucuri rahmat dan bersemadi dgn tenang. kpd classmate aku tu,harap2, kau bnyak2 kan bersabar, jgn bersedih sgt, doakan die, mesti die pun taknak tengok kau bersedih.. lpas kau da tenangkan diri, fokus betul2 pada stdy..

itu saja untuk hari ni, semoga hari esok menjadi lebih baik ^_^
Rahsia dihati takde sape yang tahu

0 comments:

blog ini adalah hak milik mutlak JNHH