sedihhhhhhhh.

aku taktauu lah salah siapa, perangai siapa yg tak betull sebenarnyaa.. ingat suka sgt bila setiap masa, setiap hari end up conversation dgn gaduhh? okayy. fine laa. it's all my fault. aku terlalu ego, penakutt pulakk kann, ape lagi? semua aku.. memg da lumrah kot insan nama Jasmiza ni suka menyakitkan hati, suka buat org marahh.

tadi.. baru tadi.. memg dari awal tauu, die tuu mood tgah xbetull sbnrnya. tp, xpe.. biar jelaa. kesiann da berapa hari menghadap laptop, tggu aku on9.. tapi.. ntahlaaa. aku kot sensitif sgt.. menyakitkan hati aku jeeeee tadi. ade jee bnda yg die ckp menyakitkan hati.. dua kali aku out, tapi, in balik.. tanak gaduh punye pasal.. tapi, da lama2,  da tak tahann sgt, memg aku pun ckp laaa ikut sedap mulut.. then, againn. gaduh.

what ever kann? okayy. things will not be the same mcm duluu.
Rahsia dihati takde sape yang tahu

4 comments:

Ateynmohd said...

awat neyh dear ? marah2 ?

syedsazlynda said...

dah kau kenapa kak ngah????

loneeyJNH said...

ann : hee, small the pieces jeee..
syed : bising laaa kau abg long! haha~

syedsazlynda said...

bereh boh....
gini r sibling akuh~~

blog ini adalah hak milik mutlak JNHH