siapa kawan aku, baca! haha~ xlah! saja je..

kebelakangan ni, beberapa minggu yg lepas lah kann.. aku tauu.. aku telah menjadi sangat2 unpredictable.. jadi GILA sikitt kan.. 
jgn ckp TAK! sebab aku tauu, aku memg mcm tuu..
this a part of knowing jasmiza hamzah~ haha..

BILA SAYA ADA MASALAHHHH~ 

1. tanyalah mcm mana dengan cara apa punn, i'll say that I'm OKAY!
2. aku akan jadi sgt3 GILA. selalu kann aku diam je, tapi, aku akan start usik2 org, kdg2 smpai org tu bengang
    pulakk kann.. haha :p it's for fun, for me to forget that damn problem.
3. i'll tell my problem depends on how i feel and not depends on who you are. yup! kalau masa tu, mood
    aku sedih tahap gaban, siapa 'insan yg bertuah' tetibe interview aku tnya knpa dgn aku sebenarnya.. haa,
    silalah dengar luahan hati hamba ni ye? haha~
4. i'll cry hardly, tapi takde sorg pun tauu.. hehe~ pelakon terhebatt xD
5. aku layan org ikut mood, sorry,but the only thing that i care at that moment is just ME!
6. korang akan nampak aku post mcm2 ayat pelik kat facebook~ haha :p

haaa, cukup2 lah buat masa ni.. itulahh dia nyaa..
Jadi, kepada insan2 yang 'BERTUAH' dah jadi mgsa kegilaan aku, aku layan acuh x acuh je kann, aku usik2 lebih kann, aku kacau2 kann, aku terover touching  tuu kan.. dan especially yg mendengar masalah aku kann.. MINTAK MAAF SESANGAT and THANK YOU! ^_^ 
sayang kalian semua.. <3 
peace.. HAHA~ 


Rahsia dihati takde sape yang tahu

0 comments:

blog ini adalah hak milik mutlak JNHH