Aishiteru ^_^

Salam, :)
hee, hope semua sihat2 je..
xde nak ckp ape pun dalam entri kali ni, cuma nak letak lirik lagu jee :p

haha, almaklumlaa.. tukar lagu blog, nak laaa letak lirik die kan,hehe..
lagunya AISHITERU nyanyian Zivilia Band.. ntah la betul ke tak nama band die tu :p haha~


ni dia liriknye, hehe.. bermakna betul :p


Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku
saat ku harus bersabar dan trus bersabar
menantikan kehadiran dirimu
entah sampai kapan aku harus menunggu
sesuatu yang sangat sulit tuk kujalani
hidup dalam kesendirian sepi tanpamu
kadang kuberpikir cari penggantimu
saat kau jauh disana
ooo…

*)
Gelisah sesaat saja tiada kabarmu kucuriga
entah penantianku takkan sia-sia
dan berikan satu jawaban pasti
entah sampai kapan aku harus bertahan
saat kau jauh disana rasa cemburu
merasuk kedalam pikiranku melayang
tak tentu arah tentang dirimu
apakah sama yang kau rasakan

reff:
walau raga kita terpisah jauh
namun hati kita selalu dekat
bila kau rindu pejamkan matamu
dan rasakan a a a aku
kekuatan 
cinta kita takkan pernah rapuh
terhapus ruang dan waktu
percayakan kesetiaan ini
akan tulus a a ai aishiteru

Bridge:
hapus sendiri pikiran melayang terbang
perasaan resah gelisah
jalani kenyataan hidup tanpa gairah
o…uo..
banyak segala misi dan ambisimu
akhiri semuanya cukup sampai disini
dan buktikan pengorbanan cintamu untukku
kumohon kau kembali

kembali ke *)

habis daaaa.. haha :P 

Rahsia dihati takde sape yang tahu

1 comments:

zarjasnh said...

iloveyoutoo.. thanks syg.. :)

blog ini adalah hak milik mutlak JNHH