school time :)

tiba-tiba hari ni, teringat masa zaman2 kegemilangan kat sekolah dulu, haha~ miss my SPM 2009 SMK Lembah Keramat's friend..

hehe, masa sekolah dulu2, kalau nak tau, sememangnya jasmiza ini adalah seorang yg gile kuasa dan jawatn, haha.. tp, ape2 pun low profile tu masih dikekalkan.. yg paling enjoy jadi Setiausaha Pengawas, terasa seperti sekolah daku yg punya..haha, buat surat tu, buat surat ni.. benda2 yg private and confidential yg org lain xboleh tauu, jasmiza leh tauu..haa.. don't play2..haha.. cikgu2 pun sume sgt baik.. hmm, miss that moment..

yg second bestnye, of course jadi Ketua Editor untuk 2 tahun berturut2.. muahahaha~ gile jwatan kan?? tp, bukannya mintak pun, dah memg rezeki, nak buat mcm mana kan..hehe, paling best, everytime lpas buat keje ngan cikgu Ain, aku akan dibawa menikmati The Chicken Rice Shop kat Carrefour Wangsa Maju..hik2..  ngan cikgu Azmaarina pun same jugak..hihi~ rindu pada cikgu2..

hmm, rasanya tu je jwtn yg best2, yg lain2 tu biase je, dpt gak jadi Pengerusi Tun Sri Lanang ( kelab bahasa Melayu ), tp mcm x aktif sgt kelab tu..

kalo cakap pasal pertandingan, memg sume aku nak masuk kalo boleh! sebut je! Debat, forum, pidato, syarahan, e-PPDA.. sume aku masuk! cikgu pun smpai geram, sikit2 nama aku je dalam buku kuning coz keluar kelas, g training..haha..

ouh, yes.. 1 lagi kenangan plg best, ms form 3 kalo xsilap, g kem kenaikan pgkat sarjan n dapat pangkat Sarjan dalam KRS.. bangge time tu, walaupun baru form 3, tapi aku telah mendapat pangkat paling tggi dlm KRS, senior2 pun xdapat..haha~

boleh ke aku jd mcm tu kat UITM ni? rasa mcm tak je.. ntah knapa, semacam lost kat sini.. huhu~
Rahsia dihati takde sape yang tahu

0 comments:

blog ini adalah hak milik mutlak JNHH