10 oktober 2010

okay~ today was kind of embarrassing day for me.. JUST IMAGINE.. masa nak pergi kelas, awal2 lagi ni, time tgah jalan dgn sgt speed, boleh pulak terpelecok.. ouh~ sbr jelah..haha.. malu dengan orang belakang sampai tak terpandang orang belakang..haha~

second thing ni lah yang paling tak boleh belah.. masa kelas BEL120.. ha.. tulah, gatai sangat nak balik kolej last2 minit amik soalan past year.. tertinggal punye pasal, da tauu da lambat, tapi entah kenapa aku nak jugak tu balik amik soalan tu.. sengal betul.. dengan confident nye aku naik ke blok C, tengok betul2 ni nama kelas,
C-3-2.. dengan confident nye, ketuk pintu, bagi salam, "assalamualaikum..", masuk dengan penuh gaya, nampak la muka2 bercahaya bebudak kelas aku.. sume sangat senyap dan baik, ini membuatkan aku hairan sikit, haha~ tapi ape2 pun,  dah lega lah, xsalah kelas.. so, lepas tu pandang la depan , tempat lecturer duduk.. "aik?", ini bukan lecturer yang aku kenali.. ni bukan miss hazma ni.. sampai 2 orang lecturer pulak tu kan.. aku pun macam orang bongok terangkat tangan ke mulut, dengan muka terkejut aku..(PERCAYALAH< BURUK BEBENOR RUPANYE>>) bhahaha~~~ satu kelas bantai gelak.. MALU tak terkata time tu.. hadoooiiii~~~ lecturer2 tu pun gelak.. waaa~~~ MALU......... boleh pulak hari ni ade evaluation.. malang benor nasib hari ni.. nasib baik lah deme tu tak cakap ape2.. musti balik je bilik lecturer, masing2 bukak cerita pasal aku.. MALU nye~~~ haha~

so, moral of the story, xpayah baik sangat ye nak balik kolej kalo tertinggal ape2 lain kali.. ha, inilah padahnyeee.. adui3.. esok pulak, cuak dengan result assignment miss ayu ( IMD101 ).. hadoyaiii.. bak kata miss kan, ade yang dapat 1/30.. gila lah.. takutnyeeeee aku.. dah la hari tu, satu kelas kene redo.. sorang je tak kena.. yg paling tinggi pun miss ckp, 25/30.. tawakkal jelah hamba ni.. ya Allah, Kau maha adil, maha mengetahui usaha-usaha kami, maka, kurniakanlah kami dengan keputusan yang setimpal, AMIN~

semoga hari esok, menjadi hari yang lebih baik.. insyaAllah~
Rahsia dihati takde sape yang tahu

0 comments:

blog ini adalah hak milik mutlak JNHH