ape sajeee~

okay.. minggu ini ternyata kemuncak kepada ketensionan aku, akhirnye, migrain itu dtg jua.. yang paling tak disangka menyerang time2 dinner OMSA.. time tu lah, nak muntah, nak pening kepala.. serious, rasa macam nak balik je semalam.. nasib baiklah sahabat2 aku ni kan paksa aku makan semalam.. haha, zu terutamanya.. sungguh tidak ku sangka kamu begitu berbakat jadi nurse..haha~ aku nak cakap sepatah, disumbatnye buah dalam mulut aku.. terima kasih zu..syg kamu!!! haha~ anne, tyra n ain pun.. trimas ye kengkawan..  ^_^

balik je daripada dinner tu, terus letak kepala dan tidur.. assignment ke mana, sume ke mana.. kesian dgn group2 aku.. sori sgt kawan2.. jas xmintak jadi gini, maaf sgt.. malam ni overnite.. huhu..

bangun pagi tadi g klinik, jumpe ain tgah jalan, boleh pulak die nak pengsan kat situ.. kesian die.. ingatkan aku je sakit penangan assignment2 ni.. rupa2rupanya ada yang lebih teruk lagi.. lpas gi klinik, aku n a few friends lagi usunglah pulak ain yang dah lemah xbermaya ni.. sampai pucat muka aku..haha.. org sakit, usung org sakit, eloklah tu..haha.. tapi, memang kesianlah dekat ain, mungkin tekanan die lebih berat dari aku..

hmm, dah tak teringat nak tulis ape lagi.. haah~ sambung nanti lah ye.. daaa~~
harap, esok menjadi lebih baik.. ^_^
Rahsia dihati takde sape yang tahu

0 comments:

blog ini adalah hak milik mutlak JNHH