12 Oktober 2010

hari ni, Alhamdulillah.. banyak benda baik yang jadi pada aku.. hehe~

first aku sgt2 bersyukur coz carry mark aku untuk BEL120 dapat 45.50%!( ta sure pulak per berapa, rasanya 60% ) Highest among OMD1TA.. markah aku sama ngan erni.. syukur sgt2.. harap2 final pun aku boleh score dgn sgt baik.. please.. huhu..

next is perkara yang paling aku x sangaka lah.. ade ke miss amirah boleh pilih nama aku dalam kalangan bebudak yg kene jadi fasil untuk kengkwan dalam kelas untuk subjek MAT112.. gila! aku disuruh bimbing kengkwan dalam math?? haha~ pelik bin ajaib.. trimas kepada cikgu AddMath aku dulu, Pn. Hamidah ngan Sir Ven kat ilmu studio duu.. Kalau bukan sebab korg, mungkin aku pun terpinga2 dengan subjek ni! haha~ Terima kasih cikgu!!! :) Btw, aku group dengan Anne, Wadah n Syed.. haha.. muke2 deme ni lagilah.. adoyai..haha~

aku harap, hari esok akan menjadi hari yang lebih baik! syukur sgt2 dengan hari ni.. ^_^
Rahsia dihati takde sape yang tahu

0 comments:

blog ini adalah hak milik mutlak JNHH