8 oktober 2010

hari ni, hari yg paling aku tak sangka akan jadi sangat sengal..haha~ mula2, aku, syaz, ummi, wadah, ain ngan syed berniat suci nak belajar math ni.. sume sibuk nak pergi sua rasa, tapi kitorang wah, student yg baik ye, konon2..haha~ blaja math.. aku mengajar math pulak tu?? haha~ i was like..errr~~~ haha..

things that i wanna share is after studying math, kitorang main lah 1 game ni untuk hilangkan bosan.. TRUTH OR DARE..haha.. walaweyh.. malang betul nasib ku masa tu.. kalo part truth tu mcm biase2, ok lagi.. yg part dare tu, pehhhh~~~ org yg pertama kena ummi kalau xsilap, ke syaz..haha.. ntah xingat.. yg second, syed.. tak tahan..haha.. kitorg suruh die pegi petik bunga, bg kat budak perempuan yg dekat ngan gazebo tu.. bhahaha~ merah gile muka perempuan tu.. haha.. kesian die..
then, ape lagi ye.. yg best2.. oh ye! syaz dgn segala hormatnye kene menjerit, I LOVE YOU ABG KE HADAPAN!!! haha~ kalaulah abg die tu ade kat situ, mesti die pelik, haha~
lagi, syed jugak, kene pusing 1 gelanggang, sebut nama intan payung die tu..haha~ aku pun kene, kene kaw2 punye.. 1st, pergi tanya nama kat 2 org mamat yg naik motor berhampiran ngan gazebo tempat kitorg lepak..haha.. then, g mintak num budak lelaki dekat gelanggang futsal tuh.. GILE! malu tak terkata.. rasa mcm nak menyorok dalam tempurung je, haha~
then, wadah ngan ummi kene ckp i love n cium pokok dgn penuh perasaan..haha~

bab truth ni.. haha, bg aku biase2 je smpailah time aku.. soalan yg paling aku menyampah nak jawab, haha~
org yg aku admire.. haha~ kwn2, nama itu direka semata2 ye.. peace~~~ haha.. shhhhhh, kalo berani bukak mulut, siap korang!!! haha~

aku upload lah video ni, tapi, tatauuuu kenapa die xboleh nak rotate, so, terpaksa sengetkan kepala sikit ye..haha~


Rahsia dihati takde sape yang tahu

0 comments:

blog ini adalah hak milik mutlak JNHH